Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с температурата на колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Радиатора е без пробка.Дигаш колата на крик от дясно.Лягаш под нея въоръжен с 17 лула или гедоре.Там където е границата на главата и блока гледаш,на два пръста от главата на блока има стабилизиращ двигателя тампон хванат с два болта за блока.Между тези два болта е пробката.Респективно от ляво е на същото място,нека тампона ти служи за ориантир.Колкото за оцета купуваш 4 шишета обикновен оцет.Сваляш радиатора и го пълниш с едното шише и го оставаш поне една нощ вътре с оцет да кисне.Монтираш го,източваш цялата система и пълниш с другите 3 шишета.Караш така цял ден или оставаш да работи,като внимаваш да не я прегрееш естествено.В никакъв случай не трябва да ти е приятно топъл радиатора,а трябва да ти е еднакво топло навсякъде.Така и така ще отвиваш маркучи виж си термостата,сваляш го и го накисваш в топла вода дали отваря и съответно затваря.


    А и личен съвет смени си скобите на маркучите,че след няколко отвивания дават фира и после протичат.
    Успех.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
    Alfa Romeo 33

    Comment


    • #17
      Той колегата Stoian_wolf обясни доста отдавна ама коъ да слуша !?
      Ихъче колега vikoalfa с всичко казано от теб съм сагласен освен ,че лявата и дясната пробка неса симетрично разположени (незнам защо и аз днес забелязах) !
      А това с оцета е много хубаво ама малко рисковано и аз лично небих съветвъл никой да прави тази операция ! Оцетната киселина има свойството да разгражда мазнината и варовика ! Възможни проблеми са :
      - Преебаване на водната помпа поради липса на смазка или откъснати налепи варовик !
      - Задръстване на радиатора пак заради тези люспи от варовик съборен от оцета !
      Сами си преценете неказвам ,че ще стане на 100 % така но на 55 % може !
      Ко искате да чистите сипвайте концентрат !
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • #18
        като искате хем да почистите,хем да не задръстите радиаторите и да счупите помпата,наливате си в системата минерална вода от Кюстендил и карате с нея два дена.гарантирано не остава нито ръжда нито варовик.Действа по добре от хромпика.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          ще направя това с оцета но само на радиатора да видим какво ще излезе от него.и отделно ще пробвам термостата.ще ви пиша какво е станало но малко по късно защото кадето ми е сега колата немам нет.

          Comment


          • #20
            А и след интервенцията с оцета си заминава и термостата - заминава си му парафиновата смазка , много често и водната помпа . Слушайте колегата RaIDeR верно казва човека
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #21
              абе той хубаво си приказва,ама кой ти слуша.Не само термостата,а и алуминиевите щуцери протичат.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Добре,не искам да споря три 33ки ги направих с оцет и нямаха никакъв проблем.Пак повтарям не искам да споря.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                Alfa Romeo 33

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
                  Добре,не искам да споря три 33ки ги направих с оцет и нямаха никакъв проблем.Пак повтарям не искам да споря.
                  Спори,що се отказваш?
                  RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                  0899832271 Сашо

                  Comment


                  • #24
                    абе с цвик май става доста по-добре от оцет
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #25
                      пичове май ще се окаже термостата, защото сега пък дига температурата но пък радиатора е студен, само кадето е термодатчика тая пласмаса е топла .оттам на татък нема никой.

                      Comment


                      • #26
                        Няма логика да е термостата , ако беще термостат радиатора щеше да е горещт а след него студено ! Според мен е водна помпа (виж дали циркулира водата) ,или запушен радиатор ! Може и термостат да е несъм сигурен !
                        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                        Comment


                        • #27
                          Ако си му сипал оцета , така става!Радиатора си изчистил,но е хванал запек термостата.Промий идеално системата,смени термостата и налей антифриз.Разреди го с дестилирана вода,но го остави на -30.Над тая стойност не маже водната помпа.Намажи от вътре съединенията с грес и запали мотора.Когато отвори термостата и вдигне 90-95 градуса,трябва да включи перката на радиатора.Ако не включи е ТЕРМОКЛЮЧА(Райдер,тия камъни са в твоята градина.Ти го въведе термина-яж си го!).Търси там.След,като всичко това е наред и пак загрява и вентилатора не смогва-лошооооооооооо.За ремонт си или мазането се е омазало.Пак прочети,какво са ти написали колегите!Ако ако има нещо свиркай!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            добре де първо не върти ли малкия кръг докато да дигне температурата и после да отвори термостата за да мине водата към радиатора,където от своя страна вече перката охлажда топлата вода.водата не може да не циркулира защото маркучите топли и твърди.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от beast_east Покажи съобщение
                              защото маркучите топли и твърди.
                              Твърди казваш а ?
                              Защо ли си мисля че проблема ти е по голям ?
                              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                              Comment


                              • #30
                                Тей няма да стане иди намясто при някой който разбира !
                                Кажи откаде си и някой колега мойе да ти помогне !
                                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                                Comment

                                Working...
                                X